Klantenservice

Veelgestelde vragen

Heroepingsrecht

U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. U kunt hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping, maar bent hiertoe niet verplicht. Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.Gevolgen van de herroeping Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddels als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken.De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening. U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen. Het model herroepingsformulier kunt u hier downloaden.

Hoe kan ik betalen?

Wij accepteren de volgende betaalmethodes:

  • iDeal
  • PayPal
  • Vooruit betalen
  • Mister Cash (Belgïe)
  • AfterPay (Achteraf betalen met acceptgiro geldig in Nederland & België)
  • Creditcard
  • Contant (bij afhalen)

Wat zijn de verzendkosten?

Levering Nederland DPD Enveloppe luchtkussen Nederland €2,95 (PostNL) Pakketpost Nederland €4,95 (Bestellingen boven de €50,00 GRATIS VERZENDEN) Levering Belgïe DPD Pakketpost België €6,95 (Bestellingen boven de €75,00 GRATIS VERZENDEN) Overige landen Wij versturen ook naar de overige landen. Neem vooraf contact op met de Darkshop (+31 0493-712003)

Zoek op onderwerp

Bestellen

Wat gebeurt er als een artikel uitverkocht is?

In dit geval nemen we altijd contact met u op. In de meeste gevallen zijn onze artikelen snel weer leverbaar maar als de levertijd te lang zou zijn zoeken we samen naar een passende oplossing.

Betalen

Hoe en met welke creditcards kan ik betalen?

Kies creditcard indien u met uw Visa, Mastercard, V PAY of Maestsro creditcard wenst te betalen. Zodra uw betaling bevestigd is door de creditcard maatschappij nemen wij uw bestelling direct in behandeling.

Hoe gaat betalen met Afterpay in zijn werk?

Via een Acceptgiro uw online bestelling betalen via AfterPay! AfterPay voert voor Darkshop het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een digitale Acceptgiro van AfterPay ontvangt om de gekochte product(en) te betalen. U kunt bij Darkshop betalen met een digitale Acceptgiro tot een bedrag van € 200,- als u voor de eerste keer betaalt via AfterPay. Bent u al bekend bij Afterpay dan kunt u betalen tot een bedrag van € 400,- -Minimale order waarde is € 10,- -Voor het betalen met AfterPay berkenen wij €0,95 aan transactiekosten aan u door. Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen met een digitale Acceptgiro voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met de digitale Acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk gewoon betalen met een andere betaalmethode. Betalen via AfterPay is niet mogelijk voor bedrijven. U kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het consumentendeel van de AfterPay website. Contactgegevens AfterPay klantenservice (Nederland) Telefoonnummer: 020 7 230 270 E-mail: klantenservice@afterpay.nl Contactgegevens AfterPay klantenservice (België) Telefoonnummer: 0905  53700 E-mail: klantenservice@afterpay.be BEDRIJVEN KUNNEN GEEN GEBRUIK MAKEN VAN AFTERPAY! Mochten er problemen zijn met een order plaatsen met AfterPay graag contact opnemen met AfterPay. LETOP!! BIJ EEN AFTERPAY BESTELLING HET GELD NIET AAN DE DARKSHOP OVERMAKEN, U KRIJGT EEN ACCEPTGIRO VAN AFTERPAY!! 

Hoe gaat betalen met iDeal in zijn werk?

Betalen met iDeal heeft als voordeel dat het: Veilig is (gegarandeerd door de banken) Gemakkelijk (u maakt gebruik van uw eigen telebank module) Vertrouwd is (u bankiert bij uw eigen bank) Bovendien kunnen wij uw bestelling eerder uitleveren (indien op voorraad) iDeal is een gezamenlijk initiatief van Rabobank, ABN Amro en Postbank. Met iDeal kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen.  U rekent af in de vertrouwde internet betaalomgeving van uw eigen bank. Als u al internetbankierder bent, kun u direct gebruik maken van iDeal, zonder u daarvoor aan te melden. Kan ik betalen met iDeal? Iedereen met internetbankieren bij één van de deelnemende banken, kan zonder aanmelding direct met iDeal betalen. Rabobank (Random Reader) Postbank (SMS-Tan) ABN AMRO (e.dentifier) Hoe te betalen? Om uw bestelling af te rekenen, selecteert u iDeal. Kies hierna de bank waarbij u ook internetbankiert en u ziet dan de betaling al klaar staan. Onderteken zoals u dat gewend bent bij het internetbankieren. Wij ontvangen online een bevestiging, zodat een snelle levering mogelijk is. Waar zie ik dat er met iDeal betaald is? Na elke betaling met iDeal ziet u een bevestiging op het scherm die u ook kunt printen. Ook binnen internetbankieren en op uw rekeningafschrift is elke betaling met iDeal zichtbaar.

Hoe gaat betalen met Mister Cash in zijn werk?

Met Mister Cash kunnen Belgische rekeninghouders online aankopen doen middels hun bankpas.De veiligheid en betrouwbaarheid zijn absoluut gegarandeerd. Belgische klanten die bankieren bij de banken: Dexia, Fortis, ING, FINTRO, KBC, CBC, AXA bank en VDK Spaarbank kunnen via Mister Cash/Bancontact eenvoudig online betalingen verrichten.

Hoe gaat betalen met PayPal in zijn werk?

Betalen met PayPal is een online betaalservice waarmee u artikelen in de Darkshop en in andere winkels kunt betalen. PayPal heeft wereldwijd meer dan 100 miljoen rekeninghouders. Ook u kunt eenvoudig lid worden van PayPal door op de knop aanmelden te klikken op de website van PayPal (www.paypal.nl) voeg vervolgens uw bankrekening of creditcard toe aan uw PayPal rekening. Nadat u uw PayPal rekening heeft gemaakt, kunt u de PayPal-website zowel in het Nederlands als in het Engels weergeven. Dit doet u door in te loggen op uw PayPal rekening, het tabblad profiel te selecteren, op de link Taalvoorkeur te klikken en vervolgens de taal van uw voorleur kiezen. Hoe werkt PayPal? Bij aanmelding kunt u de gegevens van uw bankrekening of creditcard bij PayPal registreren. Uw bankrekening of creditcard wordt aan uw PayPal-rekening gekoppeld. U hoeft deze gegevens daarna nooit meer in te voeren bij het verrichten van een betaling. Om een betaling naar een PayPal-gebruiker te sturen, hoeft u slechts het PayPal e-mailadres van de ontvanger te weten. Nadat u een betaling goedkeurt, schrijf PayPal het bedrag automatisch af van uw rekeningsaldo of uw creditcard. De kosten die PayPal aan ons doorberekend berekenen wij ook aan u door. Deze kosten zijn als volgt opgebouwd: 3,4% van het totaalbedrag + EUR 0,35.

Garantie

Garantie

Op al onze producten is de wettelijke garantie van toepassing. Dit wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat u hier als consument in alle redelijkheid van mag verwachten.

Overige vragen

Hoe kan ik een klacht indienen?

Klachtenprocedure: Indien u een klacht heeft kunt u een e-mail sturen naar klachten@darkshop.nl met daarin: 1) Uw naam, adres en telefoonnummer 2) Indien van toepassing uw ordernummer 3) Een zo volledig mogelijke omschrijving van de klacht, eventueel aangevuld met digitale foto's ter ondersteuning van de klacht Wij streven ernaar binnen 24 uur maar zullen uiterlijk binnen 14 dagen inhoudelijk reageren op uw klacht. Als uw klacht gegrond wordt verklaard krijgt u van ons een volledige terugbetaling of vervanging van het product. Indien uw klacht ongegrond wordt verklaart en u desondanks meent in uw recht te staan dan kunt u, tot twaalf maanden nadat het duidelijk is dat er een geschil is ontstaan, de klacht voorleggen aan de geschillencommissie van Thuiswinkel.org. Het klachtengeld bedraagt 52,50 euro, u krijgt dit (gedeeltelijk) terug als u (gedeeltelijk) in het gelijk wordt gesteld. Meer informatie kunt u vinden op www.geschillencommissie.nl. U kunt hiervoor tevens terecht bij het Europese online geschillenplatform (ODR), http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Retour

Heroepingsrecht

U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. U kunt hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping, maar bent hiertoe niet verplicht. Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.Gevolgen van de herroeping Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddels als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken.De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening. U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen. Het model herroepingsformulier kunt u hier downloaden.

Hoe retour te zenden?

Mocht het zo zijn dat u om wat voor redenen niet tevreden bent met uw aankoop of iets wilt ruilen dan vragen wij u gebruik te maken van het retour formulier voor een correcte en snelle afhandeling. Voor een snelle afhandeling van uw retour is het van belang dat wij uit het pakket kunnen opmaken van wie het afkomstig is, bij voorkeur door het invullen van het retourformulier en het toevoegen van een aankoopbewijs (bijvoorbeeld de factuur) of vermelding van uw naam, adres en ordernummer. Verzendkosten voor de retourzending worden niet vergoed bij het retour sturen van uw pakket naar de Darkshop, mits fout geleverd door Darkshop. U hoeft geen verzendkosten te betalen bij het weer opnieuw sturen van uw pakket, deze kosten zijn voor rekening van de Darkshop. Vul hier uw formulier in. U kunt uw zending terugsturen naar: Darkshop Statenweg 10 5427HC Boekel

Verzenden

Door wie wordt mijn pakket geleverd?

Al onze pakketten worden verzonden door DPD predict zodat u zeker bent van uw bestelling. Alle bestellingen worden binnen 1-3 werkdagen naar u verzonden!

Kan ik mijn pakket volgen?

Volledig op de hoogte zijn waar en wanneer het pakket geleverd wordt (Alleen geldig voor pakket post DPD) 1. Proactieve berichten – via sms of via e-mail 2. Een tijdvenster van 1 uur 3. Live tracking van het pakket inclusief het aantal stops voor levering 4. Vier mogelijkheden om de bezorging aan te passen tot een half uur voor bezorging

Wat is de levertijd?

Nadat we uw betaling ontvangen hebben proberen we uw bestelling zo snel mogelijk te verwerken. Als één of meerdere artikelen van uw bestelling niet op voorraad zijn (wat natuurlijk altijd kan gebeuren) kunnen we in de regel toch binnen 3 werkdagen leveren. Als maximum levertijd proberen we 6 werkdagen te hanteren. Bij het pakken van het pakket wordt alles opgenomen (camera) zodat we er ook zeker van kunnen zijn dat alles geleverd wordt.

Wat zijn de verzendkosten?

Levering Nederland DPD Enveloppe luchtkussen Nederland €2,95 (PostNL) Pakketpost Nederland €4,95 (Bestellingen boven de €50,00 GRATIS VERZENDEN) Levering Belgïe DPD Pakketpost België €6,95 (Bestellingen boven de €75,00 GRATIS VERZENDEN) Overige landen Wij versturen ook naar de overige landen. Neem vooraf contact op met de Darkshop (+31 0493-712003)

Alsnog vragen?

Onze klantenservice is bereikbaar tot
Onze klantenservice is op dit moment gesloten
Bereikbaar op 0493-712003
Stuur een e-mail

Contactgegevens

Darkshop
Statenweg 10
5427 HC Boekel

Telefoon: 0493-712003
E-mailadres: info@darkshop.nl
KvK: 81745788
BTW: NL 0035.99.756 B75
IBAN: NL36 RABO 0363 2798 30

Bereikbaarheid